آهنگی در روح من است
نوشته شده توسط : سحر

 

 

There's a song that's inside of my soul.

آهنگی در روح من است
It's the one that I've tried to write over and over again

که بارها و بارها سعی بر نوشتن آن آهنگی کرده ام
I'm awake in the infinite cold.

در سرمایی بی پایان بیدار می شوم
But you sing to me over and over and over again.
ولی باز تو بارها و بارها برای من آواز می خوانی


So, I lay my head back down.

پس سجده می کنم
And I lift my hands and pray

ودستانم را به آسمان بلند می کنم و دعا می کنم  
To be only yours, I pray, to be only yours

تا تنها برای تو باشم، دعا می کنم، تا تنها برای تو باشم
I know now you're my only hope.

میدانم که حال تنها امید من تو هستی

Sing to me the song of the stars.

شعر ستارگان را برایم بخوان
Of your galaxy dancing and laughing and laughing again.

ستارگان کهکشانت را که در حال رقصیدن هستند می خندند و می خندند
When it feels like my dreams are so far

و هنگامی که رویاهایم دور از دست رس به نظر می رسند
Sing to me of the plans that you have for me over again.

از سیاراتی را که برایم ساخته ای  برایم بخوان،

So, I lay my head back down.

پس سجده می کنم
And I lift my hands and pray

دستانم را به آسمان بلند می کنم و دعا می کنم
To be only yours, I pray, to be only yours

تا تنها برای تو باشم، دعا می کنم، تا تنها برای تو باشم
I know now you're my only hope.

میدانم که حال تنها امید من تو هستی

I give you my destiny.

سرنوشتم را به تو خواهم داد
I'm giving you all of me.

تمام من برای تو

At the top of my lungs, I'm giving it back.

و با تک تک نفسهایم آنرا به تو باز خواهم گرداند

 So, I lay my head back down.

پس سجده می کنم
And I lift my hands and pray

دستانم را به آسمان بلند می کنم و دعا می کنم
To be only yours, I pray, to be only yours

تا تنها برای تو باشم، دعا می کنم، تا تنها برای تو باشم
 

I know now you're my only hope.

میدانم که حال تنها امید من تو هستی

 





:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: